Το αρσενικό της Σίλβι Βαρταν λέγεται Διαγόρας βαρτανης

Το αρσενικό της Σίλβι Βαρταν λέγεται Διαγόρας βαρτανης
ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ...[Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΒΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ]-Ο Τσελεμεντές ήταν ο βασιλιάς των σεφ,,Ο Γουσταύος Άιφελ ήταν ο βασιλέας την μηχανικών της χαλυβουργίας,Ο Μπάιρον ήταν ο βασιλέας των Φιλελλήνων,O Nobel{λεξη που σημαiνει ευγενης} ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ Βραβεiων,,O JAMES BOND EINAI O BASIΛIAS ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ,, Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο Βασιλέας των καρδιοχειρούργων.Α.Delon is the king of lovers,Ο Ναντάρ ΕΙΝΑΙ Ο βασιλιάς των φωτογράφων,,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ,,o FRANCHENSTEiN EINAI ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ TEPATON-ο ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ,,O FREUD EINAI O BAΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ,,Ο Γουτεμβέργιος είναι ο βασιλέας των Τυπογράφων,ο Λέων των ΖΏΩΝ,,Ο ΠΑΓΑΝΙΝΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΙΟΛΙΤΖΙΔΩΝ,,Ο ΣΡΑΝΤΙΒΑϊΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΙΟΛΙΟΥ,Ο ΤΣΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΧΟΩΝ, ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ,,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ-o FRANCHENSTEiN EINAI ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ TEPATON- O FREUD EINAI O ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ,Ο ΠΑΓΑΝΙΝΙ ΤΩΝ ΒΙΟΛΙΣΤΩΝ,Ο ΛΙΣΤ ΤΩΝ ΠΙΑΝΙΣΤΩΝ,Ο ΚΑΡΟΥΖΟ ΤΩΝ ΤΕΝΟΡΩΝ,Ο ΣΤΡΑΝΤΙΒΑΡΙΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΙΟΛΙΟΥ,Ο ΓΟΥΤΕΜΒΕΡΓΙΟΣ ΤΩΝ ΤΥΠΟΓΡΑΦΩΝ,Ο ΒΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ-ο Κριστόφερ Λή είναι ο βασιλιάς των ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν δράκουλα- -O COVID 19 EINAI O BASIΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ-Ο Κώλο..μβος είναι ο βασιλιάς τών κονκισταδόρων,Ο ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣΟ ΜΟΣΕ ΝΤΑΓΙΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΩΝ,,O Chtistopher Lee είναι ο βασιλιάς όσων υποδήθηκαν τον δράκουλα,,Ο Γιούλ Μπρύνερ είναι ο βασιλιάς τών φαλακρών,οΜοσέ Νταγιαν των μονόφθαλμων,ο Αρκάς τών γελοιογράφων,Ο Χίτλερ τών κακων εθνικιστων,ο Σερλοκ Χόλμς των ντετεκτιβς,η Αγκαθα Κρίστι των πολίς κράϊμ φίξιον,Ο ,Νομπελ των βραβείων,Η ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ ΤΩΝ ΑΣΥΝΟΜΙΚΩΝ ΝΟΥΒΕΛΟΓΡΑΦΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΩΝ ΣΑΣΠΕΝΣΑΔΟΡΩΝ,Ο Αλ καπόνε των γκάγκστερ,ο Ωνάσης τών μεγιστάνων λαθρεμπόρων,Ο Βερν της επιστημονικής μυθοπλασίας,Ο Σαρλώ των Κλόουν,ο Πικάσσο τών μοντ.Ζωγράφων,οι 17ν.των τρομοκρατών,ο Γκούκλ του διαδίκτυου,ο Τσαίκοφσκι των ρώσων μουσικών,ο Αρμστρογκ και Ο Πρισλεϋ των τζαζοροκάδων,ο Ντίζνευ των ανιμέϊσονς,Ο Αινστάϊν των φυσικών,η Κάλας των μέτζο,Ο Λουμούμπα τών Αφροαπελευθεροτών,Ο Κολομβος των θαλασοπόρων,Ο Γαλλιλέϊ των αστροφυσικών,ο Λούβρος των μουσείων,ο ερυθρός των νοσοκομειων,η Βενετία των υδροπολεότοπων,ο Μπετόβεν των μουσικών,ο Μπραμάντε των αρχιτεκτόνων,ο Ρέμπραντ των ζωγράφων,Ο Χριστός των ΠΡΟΦΗΤΩΝ,Ο Μικελάντζελο τών γλυπτών,Ο Τζιμ Λόντος είναι ο βασιλιάς των παλαιστών,και ο Κασιούς κλαίη των πυγμάχων.Ο Τόφαλος ο βασιλέας των εύσωμων καί οι ζουλού των αγριων,και ο Ταρζάν των λοχμόβίων.,ο Σπαθάρης των καραγκιοζοπαικτών.Ο ΜΑΡΞ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ σοσια-ληστών,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΟΥΠΟΛΕΩΝ..kαi ο Νουρέεβ είναι ό βασιλέας των χορευτών μπαλέτου.Ο Σαίκσπηρ τών δραματουργών και ο Εντγκαρ άλλαν Πόοϋ τών διηγηματογραφων τρόμου.Ο ΡΟΥΣΩ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑϊΦ.Ο ΠΟΥΤΣΙΝΙ ΤΩΝ ΒΕΡΙΣΤΩΝ. H GOOGLE O BASIΛIAS TΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΣ στο internet.Ο Σπαθάρης είναι ο βασιλέας τών Καραγκιοζοπαιχτών καί η Βουγιουκλάκη η εθνική μας στάρ.Ο ΡΟΤΖΕΡ ΜΟΥΡ ειναι ό βασιλιάς των 10 ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν ((Αγιο))-Ενας εκ των οποίων ητω και ο ΤΖΩΡΤΖ ΣΑΝΤΕΡΣ..Ο Ιησούς είναι ο Βασιλιάς τών βασιλέων,οΖορό των Μασκοφόρων,Ο Σέρλοκ Χόλμς των ντετέκτιβ.Ο Καπόνε τών Γκάγκστερ,Ο Σωκράτης τών φιλοσόφων,Ο Ι.Καίσαρ των αυτοκρατόρων,ο Ναπολέων των στρατηγών,ΟΚολόμβος των εξερευνητών.Ο Πινόκιο τών μαριονετων,Ο ΝΤΙΚΕΝΣ ΤΩΝ ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΩΝ ΗΘΟΓΡΑΦΩΝ,ΟΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΛΙΒΑΡ ΤΩΝ ΕΘΝΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΩΝ,Ο ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ,Ο ΜΑΡΞ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΩΝ,Ο ΠΑΒΑΡΟΤΙ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ.Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΡΜΣΤΡΟΓΚ ΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ,Η ΠΙΑΦ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΠΕΡ ΛΑΣΕΖ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ,Ο ΒΥΡΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΩΝ,Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΣΤΩΝ,Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ,Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ,Ο ΗΜΠΝ ΣΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΠΛΕϋ ΜΠΟϋΣ,Ο ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,Ο ΔΩΝ ΖΟΥΑΝ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ,Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ,Ο ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΩΝ,Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΩΝ,Ο ΑΪφελ των πύργων,Η ΚΑΡΜΕΝ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ.ο Μανολέτε των ταυρομάχων,H CICIOLINA ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ,H Callas τών μέτζο.Ο ΤΖΕΊΜΣ ΜΠΟΝΤ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,ό Σέρλοκ Χόλμες είναι ό βασιλέας των ντετέκτιβς.Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ,o CHRISTIAN BARNARD Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,o Κολόμβος τών θαλασοπόρων,O COVID 19 EINAI O BASIΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ,Ο Κρίστοφερ Λή είναι ο βασιλιάς των ηθοποιών που παίξανε τον βρυκόλακα..Ο ΑΪΝΤΑΙΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,Π ΜΠΑΪΡΟΝ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΛΥΡΙΚΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ,Ο ΧΙΤΚΟΚ ΤΟΥ ΣΑΣΠΕΝΣ.O KAWS EINAI O BAΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑΝΕ ΑΠΟ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΗΡΩΩΝ ΚΑΡΤΟΥΝ,o ΚAΡOYZO EINAI O BAΣIΛIAΣ ΤΩΝ ΤΕΝΟΡΩΝ......................................................................................................................................................................................ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΒΑΛΟΥΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ[ΛΟΓΩ ΧΡΕΩΝ] ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΩΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ

Η ΛΙΠΟΤΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ ΑΦΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΩ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΤαΟΠΟΙΑ ΔΕ ΘΑΧΩ Οφέλή

Η ΛΙΠΟΤΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ ΑΦΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΩ  ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΤαΟΠΟΙΑ ΔΕ ΘΑΧΩ Οφέλή
Δύο πράγματα με έχουν συγκλονίσει.Το ένα είναι ότι όταν ζωγραφιζε ο Γιολδάσης ερχόντουσαν όλα τα αλητάκια του χωριού και τονε χαζεύαμε(πράγμα που έκανε έναν περαστικό χωρικό να κουνήσει το κεφάλι του λέγοντας:((Δεν ντρέπεσαι ρε..γέρος άνθρωπος να παίζεις...))).....Το άλλο είναι πως όταν ο Θεοδ.Συριωτης έπαιζε έναν συναρπαστικό ΜΠΟΛΣΝΙΤΣΟΦ στο εθνικό θέατρο μια γριά που καθότανε δίπλα μου είπε στον άντρα της((Αυτός ο χοντρός(ΣΥΡΙΩΤΗΣ)είναι απαίσιος δεν μου αρέσει καθολου-Ενω ο γιατρός (ΔΑΝΗΣ)παίζει ωραία. Τοσο ταλέντο είχε ο ΣΥΡΙΩΤΗΣ που κατάφερε ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ να πείσει τη γριά ότι ήταν στα αλήθεια ντροπαλός και όχι στο έργο.

ΩΦΕΛΟΣ=Ο ΦΕΛΟΣ

ΩΦΕΛΟΣ=Ο ΦΕΛΟΣ
Επανάσταση δεν είναι το να κλεισης κάποιους σε γκουλαγκ για να τους περιορίσεις και να μην μπορούν να εκμεταλλεύονται άλλους ανθρωπους.Επανασταση είναι να τους αφήσεις ελεύθερους(γιατί κανέναν άνθρωπο δεν εχεις δικαίωμα να φυλακιζεις)Επανάσταση είναι να τους αφήσεις ελεύθερους για να τους κάνεις πλύση εγκεφάλου με τα δικά σου Μ.Μ.Ε....κάνοντας τους να βλέπουν το ποσό αυτοηθελημενα σκλαβωμένοι είναι και πόσο μέσα στο λούκι έχουν μπει...Κανοντας τους ταυτόχρονα να παρακολουθούν την καλοπεραση,τα ταξίδια και την τύπου Φαρούκ ζωή σου)Συμφωνώ με αυτά που λέει ο Παζολίνι ότι πρέπει να ζης τα πάθη σου χωρίς περιορισμούς η φραγμούς όμως αν τα ζης με οπτική στρέιτ και όχι γκαιη........Ο Πούτιν δε καταλαβαίνει ότι ένας μακροχρόνιος πόλεμος είναι πιο φονικός από έναν συντομο

Ο Στάλιν σκότωνε μόνο αυτούς που ήθελε να σκοτώσει ενώ ο Πούτιν σκότωσε 10 αθώους μαζί με τοΠριγοζιν

ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΑΦΡΙΚΑΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΛΑΧ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ

ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΑΦΡΙΚΑΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΛΑΧ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ
ΑΝ ΔΑΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ .- -ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΕΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΣΕΜΝΟΣ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΣ ΠΟΥ ΜΙΡΑΖΟΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΩΜΑ ΜΕ ΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΔΡΙΛΕΝΙΚΟ ΧΟΣΤΕΛ..ΑΝΤΘΕΤΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΝΕΑΡΟ ΑΦΡΙΚΑΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ[ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ] ΑΠΛΩΣ ΤΟΝΕ ΜΙΣΗΣΑ

TΣOYTΣEKI

TΣOYTΣEKI
ΑΝΕΜΝΗΣΤΗΡΑΣ

Υπάρχουν πεθερές που είναι πολύ καλές..Εκτως από την δικιά μου βέβαια.

Υπάρχουν πεθερές που είναι πολύ καλές..Εκτως από την δικιά μου βέβαια.
Χ.0ικονομου.

Η ΠΛΕΟΝ ΨΕΥΔΟΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Η ΠΛΕΟΝ ΨΕΥΔΟΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ
ΝΤΕΝΙ

ΤΟ [[ΕΜΠΡΟΣ]] κ.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ-ΑΡΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ 4000 ΕΝΟΙΚΙΟ

ΤΟ [[ΕΜΠΡΟΣ]] κ.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ-ΑΡΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ 4000 ΕΝΟΙΚΙΟ
22/3/22-ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΝΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ 500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΗΣ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ-ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ.

ΜΑΝΤΕΛΣΤΑΜ,ΚΛΟΥΤΣΙΣ,ΣΟΣΤΑΚΟΒΙΤΣ,ΣΑΛΑΜΩΦ[Θύματα τών εγκληματικών εμονών του Στάλιν]

ΜΑΝΤΕΛΣΤΑΜ,ΚΛΟΥΤΣΙΣ,ΣΟΣΤΑΚΟΒΙΤΣ,ΣΑΛΑΜΩΦ[Θύματα τών εγκληματικών εμονών του Στάλιν]
Βίκελμαν καί Χίλντερλίν[ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΟΛΟΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΕΜΑΣ[ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ]ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ[ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΕΜΠΟΡΟΥΣ] ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ-ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΙΘΕΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΤΩΜΑΤΑ [ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΛΚΥΕΙ Η ΟΣΜΗ ΤΟΥΣ] ΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΗΓΗ ΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ.]

Aiδόνι = αυτό που δονεί αηδώς

ΑΡΤΥΠΑΓΗΣ ΘΕΩΡΗΣΗ

ΑΡΤΥΠΑΓΗΣ ΘΕΩΡΗΣΗ
Αυτοχθόνιο

Η αισθητική του Ουμπέρτο Έκο είναι έξοχο βιβλίο που αναλύει την αριστοτελική

Η αισθητική του Ουμπέρτο Έκο είναι έξοχο βιβλίο που αναλύει την αριστοτελική
Υποκειμενικότητα των αντιστοιχιων ανάμεσα στο αντικειμενικό και υποκειμενικό στοιχείο του καλους.........Τάμπουλα ράσα) είναι η λατινική έκφραση του όρου «άγραφος πίνακας». Αναφέρεται στην επιστημολογική θεωρία που ορίζει πως ο άνθρωπος δεν γεννιέται με προϋπάρχουσες, έμφυτες γνώσεις, αλλά η γνώση του αποκτάται μέσω της εμπειρίας και αντίληψης του. Στη Δυτική Φιλοσοφία, η έκφραση tabula rasa είναι συνδεδεμένη με το ρεύμα του εμπειρισμού. Πρώτη φορά εμφανίστηκε στη Λατινική μετάφραση του έργου του Αριστοτέλη 'Περὶ Ψυχῆς' (Λατινικά: De Anima). Αν και ο όρος είναι κεντρικός στο "Δοκίμιο για την Ανθρώπινη Νόηση" (1690) του Άγγλου εμπειριστή Τζων Λοκ, ο ίδιος χρησιμοποίησε την αγγλική μορφή του όρου (blank slate)

Eπύλλιο

Αν δεν υπήρχαν άνθρωποι τότε ποινή θα είχαμε χεσμενο?Κοινώς ποινή θα εκμεταλευώμασταν?(ορθοφρόνημα.)

Αν δεν υπήρχαν άνθρωποι τότε ποινή θα είχαμε χεσμενο?Κοινώς ποινή θα εκμεταλευώμασταν?(ορθοφρόνημα.)
Πλούσιος είναι αυτός που χειρίζεται τις πενιχρές του οικ.δυναμεις με τέτοιο έξυπνο τρόπο ώστε να να ζει μπονβιβεριλιδικα και όχι αυτός που σιγολιωνει από το πρωί μέχρι το βράδυ σε ένα γραφείο προκειμένου να αποταμιεύσει αυτά που θα του εξασφαλίσουν έναν ήπιο θάνατο.

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΨΩ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΨΩ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ
ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΟΥ [IPPOLYTOS APOLITOS]

SCULL SHAPE MONEYBOX

THE FUTURE OF HUMEN

KONOΠOIOS

KONOΠOIOS
ALex.M.

ΦΑΝΤΑΣΟΥ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Άσε που τα μισά από τα λεφτά που θα στείλουμε θα τα αρπάξουν οι τράπεζες. Οι αρχοντοι είν' έμποροι του πολέμου. Μετά από τέτοια ταλαιπωρία που τραβάμε δεν μπορούμε να στείλουμε λεφτά στην Ουκρανία και δεν χρειάζεται κιόλας γιατί θα τους αποζημιώσει αυτός που τους βομβαρδίζει.

ΑΝΑΠΙΝΙΣΤΡΙΑ=Η ΕΡΓΑΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΞΙ .ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ ΥΦΑΣΜΑ

Υπομονή, σε λίγο όλα θα τελειώσουν άσχημα.[Gaius Katulus]

O VERDI EINAI H ITALIA.Η ΙΤΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΑΡΑ ΕΙΚΟΤΟΛΟΓΟΥΜΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ Ο ΒΕΡΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ.

Κανένας κακός δεν είναι ευτυχισμένος [ΓΙΟΥΒΕΝΑΛΗΣ]

Κανένας κακός δεν είναι ευτυχισμένος [ΓΙΟΥΒΕΝΑΛΗΣ]
Στεναχωρέθηκε πολύ ο Τραμπ που τον απέσυραν από τα κοινά γιατί τώρα πια δεν μπορεί πια να βομβαρδίζει αθώα χωριά προκειμένου να θέλει να αποδείξει ότι είναι ...Πούτιν

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ

Eλληνα λεβέντη στον τάφο σου θα στήσουμε το πιο γερό το γλέντι..................Πατριδα μας τα 🏡 αγέννητα παιδιά μας.......................... Τα όμορφα πρότυπα όμορφα καίγονται.

Είναι σπάνια η συνύπαρξη ομορφιάς και αγνότητας[ΓΙΟΥΒΕΝΑΛΗΣ-ΒΙΣΚΟΝΤΙ]

Ο καπιταλισμός.Το μόνο σύστημα που σε κάνει να αισθάνεσαι λευτερος την ώρα που σε καταπιέζει.

Eιναι ευχαριστημένοι από τη ζωή μόνο αυτοί που δεν την έχουν ζήσει(Καμύ)

Eιναι ευχαριστημένοι από τη ζωή μόνο αυτοί που δεν την έχουν ζήσει(Καμύ)
Italy it isnt a country its a GOD
Βιβάλντι,Ροσσίνι,Βέρντι,Μποτεζίνι,Μορικόνε,Μπουσκαλιόνε:Οι
6 Γίγαντες της ιταλικής Μουσικής

Λέμε παρανοΪκό αυτόν που έχει το νου του στόν παρά.

Λέμε παρανοΪκό αυτόν που έχει το νου του στόν παρά.
Ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε ΕΣΣΔ και ΗΠΑ δεν ήταν ανταγωνισμός ερ.τάξης+κεφάλαιου μα απλά ανταγωνισμός εθνών{Ρωσία-ΗΠΑ}

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΜΥΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΨΙΧΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΤΟΥΝ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΣΤΟΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΡΤΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΔΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ.ΤΕΤΟΙΑ ΚΤΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ

Για την υποτέλεια των γυναικών
E-mail Εκτύπωση
390260 subjectionΤου Σωτήρη Βανδώρου
Εάν το πιο γνωστό έργο του Τζον Στούαρτ Μιλλ, το Περί Ελευθερίας (1859), εκφράζει την πλέον εμβληματική διατύπωση του πολιτικού φιλελευθερισμού του 19ου αιώνα, το δοκίμιό του Για την υποτέλεια των γυναικών (1869) αποτελεί την «ακραία» λογική του απόληξη. Είναι αυτό που συνδυάζει τις θεωρητικές αρχές και αξίες με τη ζώσα πραγματικότητα, διατυπώνοντας ένα ριζοσπαστικό πολιτικό αίτημα. Εδώ ο φιλελευθερισμός συναντά, avant la lettre, το φεμινισμό. Συνιστά τη στιγμή που ο φιλόσοφος Μιλλ μετατρέπεται σε δημόσιο διανοούμενο (ας μη φοβηθούμε τη λέξη, μόνο και μόνο επειδή έχει γίνει κατάχρησή της), αλλά και τη στιγμή που ο βίος του Τζον Στουαρτ συντονίζεται στο ακέραιο με το στοχαστή Μιλλ, κι εμείς υποκλινόμαστε σε μια μεγάλη προσωπικότητα.
Διότι το να εναντιώνεσαι στην κοινωνία σου, τη Βικτωριανή Αγγλία, και να της καταμαρτυρείς όσα ο Μιλλ σ’ αυτό το κείμενο, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα δεχθείς το χλευασμό και την ειρωνεία, δεν είναι για τον καθένα. Αλλά ο Τζον Στούαρτ τιμούσε ως ισότιμή του από κάθε άποψη τη Χάρριετ Τέιλορ με την οποία συνδεόταν στενά φιλικά επί μακρόν και την οποία παντρεύτηκε μετά το θάνατο του πρώτου της συζύγου. Είναι αυτή η ξεχωριστή σχέση που τροφοδοτεί το στοχασμό του, αλλά κι ο στοχασμός του που συμπληρωματικά  δίνει ποιότητα και βάθος στη σχέση αυτή.
Ο Μιλλ έχει βεβαίως πλήρη συνείδηση με τι αναμετράται κι αυτό φαίνεται ήδη από τις πρώτες-πρώτες σελίδες του κειμένου το οποίο, εκτός των άλλων, είναι ένας περίφημος ρητορικός λόγος. Παρατηρεί λοιπόν ότι η αντίκρουση με ορθολογικά επιχειρήματα μιας βαθιά ριζωμένης πεποίθησης (που επιπλέον έχει σχεδόν καθολική αποδοχή), σαν κι αυτή στην οποία πρόκειται να επιτεθεί ανηλεώς, εμφανίζει σοβαρότατους περιορισμούς, όταν αυτή η πεποίθηση θεμελιώνεται κατεξοχήν σε «αισθήματα»: «…όταν όμως [η στερεότητα της πεποίθησης] στηρίζεται σε αισθήματα και μόνο, όσο χειρότερα τα πάει στην επιχειρηματολογική αναμέτρηση, τόσο περισσότερο πείθονται οι οπαδοί της ότι τα αισθήματα τους πρέπει να έχουν κάποιο βαθύτερο έδαφος όπου το επιχείρημα δεν φτάνει· κι ενόσω το αίσθημα παραμένει, εγείρει διαρκώς νέες περιχαρακώσεις στο επιχείρημα για ν’ αποκαταστήσει οποιαδήποτε ρωγμή έχει υποστεί».
punch52 30march1867Πράγματι. Ίσως σήμερα να το διατυπώναμε κάπως διαφορετικά, αλλά επί της ουσίας μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Πρόκειται για εκείνες τις ταυτίσεις οι οποίες επισυμβαίνουν σε πολύ πρώιμη ηλικία και βάσει των οποίων ορίζουμε θεμελιωδώς τη σχέση μας με τους άλλους και τον κόσμο. Εσωτερικεύουμε και «φυσικοποιούμε» σειρά από παραδοχές, οι οποίες δίνουν νόημα και σταθερότητα στη ζωή μας και των οποίων η κατοπινή προσπάθεια αμφισβήτησης ή προσβολής μας φαίνεται κατά κανόνα απλώς ανήκουστη. Φερ΄ ειπείν, όπως ξέρουν καλά οι συνήθως άτολμοι ψηφοθήρες πολιτικοί, δεν τα βάζεις με τους παπάδες, δεν αντιμιλάς στους εθνικιστές και προτιμάς να χαρακτηριστείς ομοφοβικός παρά να υποστηρίξεις το δικαίωμα στο γάμο των ομόφυλων ζευγαριών.
Είναι αυτό το τελευταίο πεδίο, των έμφυλων σχέσεων, το οποίο μπαίνει στο στόχαστρο του Μιλλ και ο οποίος επιστρατεύει κάθε δυνατό επιχείρημα στο πλαίσιο μιας σαρωτικής κριτικής που ισορροπεί μεταξύ της πολεμικής διάθεσης και του στόχου να κλονίσει, έστω, την εγκυρότητα των καθιερωμένων αντιλήψεων και πρακτικών. Εδώ δεν θα αναφερθούμε σε κάθε ξεχωριστό επιχείρημα, αξίζει ωστόσο ο αναγνώστης να προσέξει τη διάρθρωση της επιχειρηματολογίας συνολικά. Το μείζον επιχείρημα το οποίο διατρέχει σχεδόν το σύνολο του κειμένου βασίζεται στην αντιπαραβολή της κοινωνικής θέσης των γυναικών προς τη –μόλις προ ολίγων δεκαετιών από τη συγγραφή του δοκιμίου καταργημένη στη Βρετανική Αυτοκρατορία– δουλεία. Εν ολίγοις, η κατάσταση των γυναικών, λέει ο Μιλλ, είναι χειρότερη αυτής των δούλων, κι αυτό συνιστά όνειδος για την ανθρωπότητα. Πρέπει να αλλάξει άρδην και άμεσα, προς όφελος όλων, ανδρών και γυναικών. «Η ισότητα των έγγαμων προσώπων έναντι του νόμου είναι ο μόνος τρόπος διά του οποίου αυτή η ιδιαίτερη σχέση μπορεί να πάψει να αντιβαίνει στη δικαιοσύνη προς αμφότερες τις πλευρές και την κοινή τους ευτυχία, αλλά και το μοναδικό μέσο που μπορεί να κάνει την καθημερινή ζωή του ανθρώπινου είδους σχολείο υψηλής ηθικής καλλιέργειας».
Βεβαίως, κι αυτό είναι ενδεικτικό ότι ο Μιλλ πρωτοπορούσε την εποχή του, στην Αγγλία ίσα εκλογικά δικαιώματα με αυτά των ανδρών αποδόθηκαν στις γυναίκες το 1928, δηλαδή σχεδόν 60 χρόνια μετά τη δημοσίευση του κειμένου (στο οποίο διατυπώνεται κι αυτό το αίτημα) κι ενώ είχαν προηγηθεί συστηματικοί αγώνες των Σουφραζετών. Οι γυναίκες ήταν ολοκληρωτικά υποταγμένες στους άντρες, κάτι που επικύρωνε κι ο νόμος. Για παράδειγμα, ολόκληρη η περιουσία της γυναίκας με το γάμο ουσιαστικά περιερχόταν στο σύζυγο ο οποίος ήταν κι ο κηδεμόνας των παιδιών (ασχέτως αν την ανατροφή «φορτωνόταν» η γυναίκα). Εξίσου, δεν τύγχανε καμίας ουσιαστικής νομικής προστασίας σε περίπτωση κακομεταχείρισης. Εάν εξαιρέσουμε τις ελάχιστες εκείνες γυναίκες που λόγω της υψηλής κοινωνικής τους θέσης απολάμβαναν ορισμένες ελευθερίες και προνόμια, η τύχη των υπολοίπων ήταν θλιβερά προδιαγεγραμμένη: να διάγουν μια ζωή περιορισμένη στις αγγαρείες του οίκου ή με σκληρή εργασία και υπό την αυθαίρετη εξουσία ενός άρρενα. Από πολύ μικρή ηλικία, ένας αυστηρός διαχωρισμός με βάση τα φύλα προδιαγράφει διαφορετικές δυνατότητες κι επιλογές βίου οι οποίες βεβαίως αποδίδονται στην αντρική και γυναικεία «φύση» αντίστοιχα, συγκαλύπτοντας τις σχέσεις εξουσίας που εμφιλοχωρούν εδώ και οι οποίες την ίδια στιγμή που αποκρύπτονται ως τέτοιες καλούν τα άτομα να συμμορφωθούν και να πειθαρχήσουν στους αντίστοιχους ρόλους.
time-transgenderΔεν είναι υπερβολή να πούμε ότι ο Μιλλ εντοπίζει αυτό που σχεδόν έναν αιώνα αργότερα θα χαρακτηριστεί ως μια βαθύτερη δομή πατριαρχίας που κάνει τα ίδια τα υποκείμενα να ενστερνίζονται και να υιοθετούν ως αυτονόητες τις κυρίαρχες νόρμες και να συμμετέχουν έτσι ενεργά στην ίδια τους την καθυπόταξη. Έτσι, με χαρακτηριστική απλότητα, δείχνει πως τα υποτιθέμενα φυσικά αισθήματα ανάγονται στο «έθιμο», το οποίο βεβαίως απαξιώνει ως πηγή νομιμοποίησης και ταυτόχρονα απαντά σε όσους υποστηρίζουν ότι οι γυναίκες δεν διεκδικούν κάτι καλύτερο ή διαφορετικό για τις ίδιες που θα πει ότι αποδέχονται οικειοθελώς τη συγκεκριμένη διευθέτηση: «Όλες οι γυναίκες ανατρέφονται από την πιο τρυφερή τους  ηλικία με την πεποίθηση ότι το ιδεώδες του χαρακτήρα τους είναι ακριβώς αντίθετο από εκείνο των ανδρών· όχι αυτόνομη βούληση και άσκηση αυτοελέγχου, αλλά υποταγή και παράδοση στον έλεγχο των άλλων. Όλοι οι ηθικοί κανόνες τους λένε πως είναι καθήκον των γυναικών, και όλη η τρέχουσα αισθηματολογία ότι είναι στη φύση τους, να ζουν για τους άλλους· να αρνούνται απεριόριστα τον εαυτό τους και το να έχουν άλλη ζωή έξω από τα συναισθήματά τους… ένα εγωιστικό ένστικτο έκανε τους άνδρες να προσφύγουν στο έσχατο μέσον προκειμένου να κρατούν τις γυναίκες σε υποταγή: να τους παρουσιάσουν τη μειλιχιότητα, την υποτακτικότητα και την παράδοση κάθε προσωπικής τους βούλησης στα χέρια των ανδρών ως ουσιώδες αναπόσπαστο κομμάτι της σεξουαλικής τους έλξης».
Εάν αναρωτηθούμε ποιο θα ήταν σήμερα ένα εξίσου ριζοσπαστικό αίτημα όπως αυτό περί ισότητας ανδρών και γυναικών που διατύπωσε ο Μιλλ την εποχή του, φανταζόμαστε ότι μπορεί να είναι η πλήρης απόδοση του συνόλου των δικαιωμάτων που αφορούν τη σύναψη γάμου και τη γονεϊκή ιδιότητα σε όλα τα άτομα περιλαμβανομένων των διεμφυλικών και με οποιοδήποτε συνδυασμό ένωσης μεταξύ τους, χωρίς να εξετάζεται το (βιολογικό ή κοινωνικό) φύλο. Κι αν αυτό σας φαίνεται, το λιγότερο, «αφύσικο», με όλο το σεβασμό αντιδράτε όπως οι σύγχρονοι του Μιλλ αναγνώστες.
   
exof-ypotel-gyn  Για την υποτέλεια των γυναικών
  John Stuart Mill
  Εισαγωγή – μτφρ. Φώτης Τερζάκης
  Εκδόσεις Νόηση 2013
  Σελ. 176, τιμή €16,51 
   politeia-link

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου