Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021
Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021
Σήμερα με την παγκοσμιοποίηση τα κράτη έχουν μισοκαταργηθεί.Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΗΡΕΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ-[ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΕΒΛΕΨΑΝ ΟΙ ΜΑΡΞ ,ΣΤΙΡΝΕΡ,ΒΕΡΝ ,ΜΙΡΜΠΩ] ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ..ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΩΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΥΦΗΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ {{ΡΥΘΜΙΣΕΙ}} ΤΗΝ [[ΜΗ ΒΙΑ]] Η ΤΗΝ [[ΥΠΑΡΞΗ ΤΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΩΝ]] .ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΣΠΕΝΤΑΕΤΙΑ [ΨΗΦΙΑΚΑ ΟΧΥΡΑ,ΧΡΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ,ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ] ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΙΛΟΔΟΞΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ [ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΡΧΟΜΑΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ]ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ Η ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ...ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ [ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ έν μέρει ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΓΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣoΠΕΝΑΟΥΕΡ] ΑΡΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΑΥΤΟΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ...ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ.....ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΧΕΔΩΝ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ [ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΜΑΤΙ]-ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΟ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...ΓΕΝΙΚΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΣΠΙΔΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ [ΩΣ ΚΑΙ ΤΟ TAXIS NET ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΜΕΣΟΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ]ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥN ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΣΠΙΔΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΑΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ..ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΛΑΘoΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΑΞΙΣ ΝΕΤ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΑΙNEΤAi ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ..ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΜΥΝΑΣ [[ΚΛΕΙΔΩΣΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ]] ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΛΗΡΩΜΕ,ΑΓΟΡΕΣ,ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.[ΕΩΣΟΤΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ].ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ [ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΝΗ].ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΗΣΩ ΕΝΑ ΣΩΡΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΤΑΞΙΣ ΝΕΤ.ΔΗΛΑΔΗ[[ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΓΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ]].ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΧΑΚΕΡ [ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟ ΣΚΟΠΟ] ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΕΓΩΠΑΘΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ,ΤΟΝ ΜΠΟΛΣΟΝΑΡΟ,ΤΟΝ ΕΡΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΩΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥΣ ΕΓΩΠΑΘΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΒΛΩΝΟΥΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ[ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΕΞΟΥΣΙΑΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΠΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΝΟΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΦΑΙΝΩΜΕΝΑ]-...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ koΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ...ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ....ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΑΓΡΟΤΗΣ ΤΣΙΦΛΙΚΑΣ ΝΑ ΕΧΩ ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ [[ΥΓΕΙΑ]] Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣΚΑΙ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ ΖΗΛΕΥΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΣΕ ΑΝΔΙΡΕΙΚΕΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ
Η άπλυτη εξουσία δεν παύει να είναι και απόλυτη μοναξιά...
Ο Χίτλερ είχε την αφέλεια να νομίζει πως οι Άγγλοι θα δέχονται να συνεργαστούν μαζί του προκειμένου να εμπλακούν σε έναν παράλογο πόλεμο κατά της σοβιετικής Ένωσης
L
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΦΥϊΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΞΟΔΕΨΑΝ [ΣΧΕΔΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ] ΟΛΗ ΤΗΝ ΦΑΙΑ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑ ΕΠΙΝΟΟΝΤΑΣ ΜΕΘΩΔΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ [[ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ]] ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΠΟΥ Η ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ [ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ]-ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΣΚΟΤΩΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΙΣΘΑΝΩΝΤΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΟΥΣ [ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΣΟΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ]--ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΤΡΑΜΠ[ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗΣ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ] ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΗΝΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑΝ ΜΟΤΣΑΡΤ Η ΕΝΑΝ ΧΟΚΙΝΓΚ.
Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014
rache asimos
Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014
΄ ΕΙΠΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΑΝΤ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ΄΄ΈΜΕΙΣ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ΄΄΄΄΄΄΄
΄΄΄ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΠΟΥΣ ΠΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ΄΄΄΄ΚΑΙ ΤΑ ΟΔΗΓΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ΄΄΄΄΄ΠΑΡΑΞΕΝΟ΄΄
΄΄ΈΛΛΗΝΕΣ΄ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ΄΄΄΄΄΄
΄΄ΤΖΟΚΟΝΤΑ=ΤΑ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΤΕΙΑ΄΄΄΄
΄΄΄Ό ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ΄ΈΡΓΟ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟ ΕΚΑΤΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΚΟ΄
΄΄ΜΙΡΑΜΑΡΕ=ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ΄΄
΄΄΄ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΛΟΣΑΡ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΒΙΓΙΟΝ,,,,,
,,,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΥΜΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΕΤΟΙΟΙ-ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΙΠΑΘΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΡΟΙΛ -PΟΥ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΙΣΟΤΥΦΛΟ ΥΠΗΡΕΤΗ ΚΑΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΙΣΚΟ ΠΟΥ ΛΕΕΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ,ΑΠΛΑ Ο ΠΟΛΥΜΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΙΑΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΝΤΑΜ ΣΟΥΣΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΠΙΔEΙΞΙΟΜΑΝΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ-ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΒΑΝΙΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΕΝΑΣ ΣΟΠΕΝΧΑΟΥΕΡ Η ΕΝΑΣ ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ,,ΣΟΠΕΝΧΑΟΥΕΡ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΑΝ ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΒΟΥΝ (ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΟΥ ΑΛΟΥΝΟΥ) ΚΑΙ ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΜΑΣ ΓΝOΣΤΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2014
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ
{ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ & ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΗΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ}
ΟΣΟ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ_ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ}_
Η ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΟΥΣΙΑ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΗ_ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΥΜΑΝΙΖΟΥΣΑ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ {ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΥΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ} ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΥΜΑΡΕΙΑ_&_ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΕΙΑ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΥΛΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ_ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑ ΤΣΟΜΣΚΙ ΑΤΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ_Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ_ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΗ {ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΡΧΗ ΟΥΤΕ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΛΑΣΕΤΑΙ_ΕΤΣΙ &; ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ_ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΙΥΛΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΥΛΗ_ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ_ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΑΙΩΝΑ{ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ} ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ_
ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΚΑΠΩΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ {ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ} ΜΑ ΑΠΟΡΩΦΗΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ_ _ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ {Η ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ & ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ} ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΠΙΤΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ 500 η 1000 η 1500 ευρώ ΤΟ ΜΗΝΑ {ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ {ΣΗΜΕΡΑ & ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΑΨΑΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Π ΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ & ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΧΕΙΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΩΛΩΤΡΥΠΙΔΑ ΤΟΥ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ {ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΝ ΦΟΥΧΛΕΝ} _
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ_{ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ} Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΧΛΙΔΗ ΜΕΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ_
_ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΔΙΝΕΙ {ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ} ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΕΝ_
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ_
ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΗ
Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014
Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014
Life
Born in Seville, his family moved to the Triana neighbourhood when he was three, according to the biographer A. Diaz Canabate. Belmonte began his bullfighting career in 1908, touring around Spain in a children's bullfighting group called Los Niños Sevillanos. He killed his first bull on July 24, 1910. As an adult, his technique was unlike that of previous matadors; he stood erect and nearly motionless, and always stayed within inches of the bull, unlike previous matadors, who stayed far from the animal to avoid the horns. As a result of this daring technique, Belmonte was frequently gored, sustaining many serious wounds.One such incident occurred during a November, 1927 bullfight in Barcelona, Spain. Belmonte was gored through his chest and pinned against a wall. Several other toreros rescued him. Among the spectators that day were the King and Queen of Spain and the Infanta Beatriz.[1]
Belmonte's rivalry with Joselito (a.k.a. Gallito), another contender for the appellation "greatest matador of all time", from 1914 to 1920 is known as the Golden Age of Bullfighting. The era was cut short when Joselito was fatally gored on May 16, 1920, at the age of 25,[2] at a bullfight in Talavera de la Reina, a small town not far from Madrid. Belmonte then had to carry alone the weight of the whole bullfighting establishment, which proved to be unbearable, and which in 1922[3] led to the first of his three[4] temporary retirements.
In 1919, Belmonte fought 109 bullfighting corridas (bullfights), a number unmatched by any matador before, until the 1965 bullfight season when Manuel Benítez Pérez ("El Cordobés") performed in 111 corridas, surpassing Belmonte's record. The Mexican matador Carlos Arruza fought 108 corridas in one season but it is said that he refused to pass Belmonte's record out of respect for the maestro.
After his third and final retirement in 1935,[5] Belmonte moved to a 3,500-acre ranch in Andalusia, where he 'lived the life of a gentleman bull-breeder'.[2] He also published a (ghostwritten) autobiography. Written by Manuel Chaves Nogales and published in 1937, it was called Juan Belmonte, matador de toros: su vida y sus hazañas (Juan Belmonte, killer of bulls: his life and deeds) and consisted of his story as told to Nogales. The book was translated into English by Leslie Charteris as Juan Belmonte, Killer of Bulls. Belmonte was also a close friend of author Ernest Hemingway, and he appears prominently in two of Hemingway's books: Death in the Afternoon and The Sun Also Rises. Like Hemingway, Belmonte committed suicide by gunshot.[6]
Juan Belmonte was the single matador that changed the style of bullfighting. Born with slightly deformed legs, he could not run or jump like other boys[4] and so when he finally began his career as a matador, he firmly planted his feet on the ground, never giving way.[2] He forced the bull to go around him, whereas others until then had jumped all over the place like circus performers.
During his bullfighting career he received 24 serious wounds and 'countless minor ones'.[4] He later developed a grave heart condition,[5] identified by a Madrid specialist who advised him to 'go easy' and to stop riding,[4] an instruction that he initially took to heart but, in the last spring of his life, disobeyed in order to ride his favourite horse, Maravilla,[5] on the ranch with his son. Shortly before his death he learned that he had lung cancer.[4] After a final morning ride, he returned home to his ranch house, took his 6.35mm[4] pistol from a drawer in his study and shot himself.[5] He died within a week of his 70th birthday. Berman and Wallace[7] suggest that this may have been a 'copycat suicide'; on hearing of his friend Hemingway's suicide in 1961, Belmonte is said to have answered 'Well done.'
The circumstances surrounding his death are the source of some controversy. A popular version, seen for example in Life,[8] describes events substantially as follows: when Belmonte's doctor told him that, because of his lifelong injuries and trauma, he could no longer smoke cigars, ride his horses, drink wine or perform sexual acts with women, he decided he was ready to die. He ordered that his favourite horse be brought to him, took a handful of cigars, two bottles of his favourite wine and rode out to his finca where he was met by two of Sevilla's "women of the night."[citation needed] He smoked his cigars and drank his wine, engaging one more time in his final passions, took his pistol and shot himself. He had told others prior to his last day that if he could not live like a man he would at least die like one.[citation needed]
A movie about his life, titled Belmonte[9] and directed by Juan Sebastián Bollaín, was released in 1995.
He is interred at the cemetery of Seville,[3] 20 yards from the grave of his rival of seven seasons, Joselito.[4] His wish was to be buried with the robe of his Holy Week fraternity. The cofradías (fraternities or confraternities) of Seville have their religious roots in the guilds of the Middle Ages. Each of the various guilds was responsible for a large float that several men carried during the processions of Holy Week. Upon each float was a large image—picture or statue—of the particular guild's patron saint flanked by a myriad of candles and flowers, e.g. Blessed Mary under the title of La Macarena. Guild members in their colorful hoods and robes vied with each other for attention and adulation. The capataz (leader of the float) sometimes instructs the guild members to sway the image in a way that resembles a festive street dance. At various stations along the way, the float stops in the middle of a neighborhood street to be serenaded by a saeta sung from a balcony. The uniform robe and hood of some guilds is of bright color, while that of others is quite somber. The most severe Guilds are dressed in black, ancestors of the Penitentes of northern New Mexico. At the time of Belmonte's death, Catholic rules prescribed against suicide victims' being buried in consecrated ground. According to today's more pastoral norms, a suicide victim is considered to be temporarily insane, and thus might be accorded Catholic burial. Nevertheless, Belmonte's death provoked a strong sadness in the city of Seville.
In popular culture
Belmonte is referred as a former friend of Montgomery Burns in the episode 533: Four Regrettings and a Funeral of The Simpsons.Belmonte also appears as a character in Woody Allen's 2011 film Midnight in Paris as a friend of Ernest Hemingway, who considers him to be "truly brave". He is portrayed by Swedish actor Daniel Lundh.
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014
THE BULL SAYS TO THE BULLFIGHTER
.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΡΙΛΙΕΣ..............................
..ΝΟΣΟΤΡΟΣ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΝΟΣΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ...........................
.....ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣYΝΕΧΩΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΟΝΟΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΙΤΕΙ.................
...............ΙΣΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΑΛΟΔΑΠΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΕΣΤΟ ΚΑΙ Α ΕΝΑΙ ΞΕΝΟΣ ΑΦΙΣΙΟΝΑΔΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΕΜΙΝΓΟΥΑΙΗ,ΤΟΝ ΟΥΕΛΛΕΣ Η ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.................
....Η ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΥΠΟΠΟΕΙΤΑΙ..............................
..Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΡΙΛΙΕΣ..............................
..ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΜΑ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΟΥΝΕΣ ΕΝΩ ΣΤΗ ΙΣΠΑΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ. . .ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΗΣ ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΑΣ............................
..Η ΛΕΞΗ ΚΙΜΑΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΜΑ..............................
.ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΡΦΙ-ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΧΤΥΠΑΣ ΤΟΣΟ ΣΤΕΡΕΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ....ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ...............
.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΡΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΙΣ ΚΑΡΦΩΣΑΝΕ...............................ΟΙ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ..........
.ΜΑΝΤΡΙΝΤ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤ..
.ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΜΟΙΑΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΑΙΗΝ ΚΥΚLΟΛΦΟΡΑΓΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΠΟΔΥΛΑΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΟΛΗΜΕΝΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ.........................
.......ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑ.............
.ΠΕΡΕΡΑ,ΛΟΠΕΖ,ΦΑΝΤΙΝΟ,ΤΑΛΑΒΑΝΤΕ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΟΙ ΘΕΟΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΥΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΝΤΑ ΒΑΡΕΤΟ.....
..Λ........ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΜΙΑΣ ΤΥΧΑΙΑΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΑΡΥΕΜΑΙ..............................
..ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΟΛΙΓΑΡΚΗΣ ΕΙΝΑΙ.............
...ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΚΙ ΑΣΤΗΝΕ ΚΙ ΑΝ ΚΑΥΛΩΣΕΙΣ ΠΙΑΣΤΗΝΕ...............................
.ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΕΧΩ ΟΛΗ ΚΙ ΟΛΗ ΚΑΝΤΗΝΑ ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΝΩ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ.....................
..ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΘΑ ΜΑΣΤΙΓΩΘΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ.............................
...ΟΙ ΚΟΡΙΝTΑΣ ΡΕΧΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ....ΙΤΑΛΙΚΗ...ΣΕ ΑΥΤΕΣ Ο ΤΑΥΡΟΜΑΧΟΣ ΣΠΑΝΙΑ ΠΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΕΥΚΙΝΗΤΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ............................
Κυριακή, 20 Απριλίου 2014
ΛΟΙΠΩΝ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ
Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014
Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014
MARINETI
Το 1895 αποφοιτά και εγγράφεται στο Πανεπιστήμιο της Παβίας και παρακολουθεί τη νομική σχολή, την οποία ολοκληρώνει το 1899 στη Γένοβα. Έχοντας κερδίσει ένα διαγωνισμό ποίησης στο Παρίσι, αποφασίζει να αφιερωθεί ολόψυχα στη λογοτεχνία το 1900. Με ορμητήριο τη Γαλλία, όπου πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, ταξιδεύει συχνά στην Ιταλία και γράφει στις γλώσσες και των δύο αυτών χωρών. Συνεργάζεται με ιταλικά και γαλλικά λογοτεχνικά περιοδικά και διαδίδει τη γαλλική ρομαντική και συμβολιστική ποίηση στην Ιταλία, απαγγέλοντας σε θέατρα στίχους των Μποντλέρ, Μαλαρμέ, Ρεμπό και Βερλέν. Μερικά από τα πρώτα ποιητικά του έργα, όπως το Destruction («Καταστροφή», 1904), είναι δείγματα του ρωμαλέου αναρχίζοντος πειραματισμού του, σε φόρμες που θα χαρακτήριζαν τη μεταγενέστερη δημιουργία του. Το 1905 εκδίδει στο Μιλάνο το λογοτεχνικό περιοδικό Poesia («Ποίηση») και γίνεται υπέρμαχος του ελεύθερου στίχου.
Ο Φουτουρισμός εγκαινιάζεται επίσημα στις 20 Φεβρουαρίου 1909, όταν στην πρώτη σελίδα της γαλλικής εφημερίδας Λε Φιγκαρό δημοσιεύεται το Μανιφέστο του Φουτουρισμού, το κορυφαίο για πολλούς έργο του Μαρινέτι, που είναι φανερά επηρεασμένος από τον Υπεράνθρωπο του Νίτσε. Η ιδεολογία του Φουτουρισμού («Μελλοντισμός», όπως μεταφράστηκε ο όρος εκείνα τα χρόνια στην Ελλάδα) έχει ως βασικά χαρακτηριστικά την ολοκληρωτική ρήξη με την παράδοση («…θέλουμε να καταστρέψουμε τα μουσεία, τις βιβλιοθήκες και τις ακαδημίες κάθε είδους…»), τον εκθειασμό της μοντέρνας βιομηχανικής πόλης, της μηχανής και της ταχύτητας («..ένα βρυχώμενο αυτοκίνητο[..] είναι πιο όμορφο από τη Νίκη της Σαμοθράκης»), της έντονης δράσης («…Θέλουμε να δοξάσουμε τον πόλεμο -μοναδική υγεία στον κόσμο- το μιλιταρισμό, τον πατριωτισμό, την καταστρεπτική στάση των αναρχικών, τις ωραίες ιδέες που γι’ αυτές παθαίνει κανείς, και την περιφρόνηση στη γυναίκα…») και της ανατροπής των λογικών συμβάσεων.
Ήταν τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα, εποχή έντονης εκβιομηχάνισης, σε μια Ιταλία που παρέμενε θρησκόληπτη και καλλιτεχνικά προσδεδεμένη στο άρμα ενός παρωχημένου κλασσικισμού. Τον επόμενο χρόνο κυκλοφορεί το πρώτο του μυθιστόρημα, εντελώς ανορθόδοξο και ασυνάρτητο στη γραφή του, με τίτλο Μαφάρκα ο φουτουριστής (Mafarka le furiste), στο οποίο σκιαγραφείται μέσα σε μια αλληγορική μυθολογική ατμόσφαιρα η γέννηση του φουτουρισμού. Το έργο προκαλεί σκάνδαλο, ο συγγραφέας του σύρεται στα δικαστήρια, αλλά αθωώνεται.
Οι ιδέες του Μαρινέτι υιοθετήθηκαν σχεδόν αμέσως στην Ιταλία από συγγραφείς, όπως οι Άλντο Παλατσέσκι (1885-1974), Κοράντο Γκοβόνι (1884-1965) και Αρντένγκο Σόφιτσι (1879-1964). Το μανιφέστο του Μαρινέτι υποστήριξαν και εικαστικοί καλλιτέχνες, οι οποίοι εξέδωσαν το δικό τους μανιφέστο το 1910. Ζωγράφοι και γλύπτες, όπως οι Ουμπέρτο Μποτσιόνι (1882-1916), Τζιάκομο Μπάλα (1871-1958), Λουίτζι Ρούσολο (1883-1947), Κάρλο Καρά (1881-1966) και Τζίνο Σεβερίνι (1833-1966) εφάρμοσαν τις ιδέες του σε έργα τους. Ο Φουτουρισμός αρχίζει να εξαπλώνεται μέσα από τις Φουτουριστικές Βραδιές, που διοργανώνουν ο Μαρινέτι και οι συνοδοιπόροι του. Φροντίζουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους με διάφορα χάπενινγκ, όπως αυτό της Βενετίας στις 8 Ιουλίου 1910. Λίγες ώρες πριν από την παρουσίαση του Φουτουριστικού Μανιφέστου, ο Μαρινέτι και οι φίλοι του ανέβηκαν στο καμπαναριό του Αγίου Μάρκου και πέταξαν 80.000 φυλλάδια με το Μανιφέστο κατά της παραδοσιακής Βενετίας (Manifesto Contro Venezia passatista). Σ’ αυτό απαιτούσε «να μπαζωθούν τα μικρά βρώμικα κανάλια από τα ερείπια των λεπρικών αρχοντικών για να προετοιμαστεί η γέννηση της βιομηχανικής και μιλιταριστικής Βενετίας, που θα κυριαρχήσει στην Αδριατική και θα την κάνει ξανά ιταλική λίμνη».
Το 1911 ως απεσταλμένος γαλλικής εφημερίδας καλύπτει τον ιταλοτουρκικό πόλεμο στη Λιβύη και δύο χρόνια αργότερα βρίσκεται στη Σόφια για να καλύψει τον Α' Βαλκανικό Πόλεμο. Στις 11 Μαΐου 1912 δημοσιεύει στο Μιλάνο το Τεχνικό Μανιφέστο της Φουτουριστικής Λογοτεχνίας, όπου επιχειρεί ένα πέρασμα από τον «ελεύθερο στίχο» στις «ελεύθερες λέξεις», μέσα από την κατάργηση της σύνταξης, του επιθέτου και της στίξης. «Στο αεροπλάνο, καθισμένος στον κύλινδρο της βενζίνης, ζεσταίνοντας την κοιλιά, από τη θέση του αεροπόρου, αισθανόμουν τη γελοία ματαιότητα της αρχαίας σύνταξης, κληροδοτημένη από τον Όμηρο. Ένοιωσα μανιώδη την ανάγκη ν’ απελευθερώσω τις λέξεις, σέρνοντάς τες έξω από τη φυλακή της λατινικής περιόδου» αναφέρει στην αρχή του μανιφέστου αυτού.
Το 1914 επισκέπτεται τη Μόσχα, όπου δίδει διαλέξεις για τον φουτουρισμό, που έχει ριζώσει στη Ρωσία, με ποιητές, όπως ο Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκι. Το 1915 ο Μαρινέτι εκδίδει την ποιητική συλλογή Guerra sola igiene del mundo («Πόλεμος η μόνη υγιεινή του κόσμου»), στην οποία χαιρετίζει το ξέσπασμα του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και ενθαρρύνει τη συμμετοχή της Ιταλίας στη σύρραξη. Το 1916 εκδίδει το δοκίμιο Συνθετικό Φουτουριστικό Θέατρο, στο οποίο εκθέτει τις απόψεις του και αναλύει τη θεωρία του για τον φουτουρισμό στο θέατρο. Είχαν προηγηθεί τα θεατρικά έργα Ο βασιλιάς ευωχείται (Le Roi Bombance, 1909) και Αντι-ουδετερότητα (Anti-neutralita, 1912).
Το 1918 γνωρίζει τη μελλοντική σύζυγό του, τη νεαρή ζωγράφο και συγγραφέα Μπενεντέτα Κάπα (1897-1977), την οποία θα νυμφευθεί το 1923. Το ζευγάρι θα αποκτήσει τρία κορίτσια, τη Βιτόρια, την Άλα και τη Λούτσε.
Το 1918 ο Μαρινέτι εισέρχεται στον πολιτικό στίβο, ιδρύοντας το Φουτουριστικό Πολιτικό Κόμμα (Partito Politica Futurista). Γρήγορα έρχεται σε επαφή με τους φασίστες και γνωρίζεται προσωπικά με τον Μουσολίνι. Θεωρεί το Φασιστικό Κίνημα του Μουσολίνι ως φυσική συνέχεια του Φουτουρισμού και προσχωρεί ψυχή τε και σώματι. Μάλιστα, θεωρείται ένας από τους συγγραφείς του Φασιστικού Μανιφέστου, που δημοσιεύτηκε στις 6 Ιουνίου 1919 στην εφημερίδα του Μουσολίνι Il Popolo d'Italia. Την εποχή εκείνη πολλοί Ιταλοί διανοούμενοι και καλλιτέχνες υποστηρίζουν ή προσχωρούν στον φασισμό, πιστεύοντας ότι μέσα από το δυναμισμό του καθεστώτος αυτού θα έσπαγαν την πνευματική και καλλιτεχνική απομόνωση της Ιταλίας και θα προωθούσαν καινούργια καλλιτεχνικά ρεύματα.
Ο Μαρινέτι προσπάθησε να επιβάλει τον φουτουρισμό ως επίσημο καλλιτεχνικό δόγμα του φασισμού. Δεν θα τα καταφέρει και εξ αιτίας των ριζοσπαστικών του ιδεών θα έλθει σε ρήξη με τον Μουσολίνι. Το 1925 μετακομίζει στη Ρώμη και το 1926 επισκέπτεται την Αργεντινή και τη Βραζιλία για να διαδώσει τις ιδέες του. Το 1929 γίνεται ακαδημαϊκός και γενικός γραμματέας της Εθνικής Ένωσης Συγγραφέων της Ιταλίας. Θεωρείται πλέον εκπρόσωπος του κατεστημένου, με αποτέλεσμα να εγκαταλειφθεί από τους περισσότερους οπαδούς του.
Τον Φεβρουάριο του 1933 ο Μαρινέτι επισκέπτεται την Αθήνα, όπου δίνει διαλέξεις, αλλά αντιμετωπίζει την εχθρότητα των Ελλήνων διανοουμένων. Ο κριτικός λογοτεχνίας και δημοσιογράφος Αιμίλιος Χουρμούζιος (1904-1973) με το ψευδώνυμο Αντρέας Ζεβγάς δημοσιεύει ένα φυλλάδιο με τίτλο Ο Φουτουρισμός στο φως του Μαρξισμού, στο οποίο καταγγέλλεται η συνεργασία του Μαρινέτι με τον Μουσολίνι.
Παρά το προχωρημένο της ηλικίας του, ο Μαρινέτι συμμετείχε ενεργά στον Ιταλο-Αιθιοπικό Πόλεμο του 1935, όπως και στη ναζιστική εκστρατεία κατά της Ρωσίας το 1942, ως μέλος των ιταλικών στρατιωτικών δυνάμεων. Μετά τη συνθηκολόγηση της Ιταλίας το 1943, επιστρέφει εξαντλημένος από το ρωσικό μέτωπο και εγκαθίσταται με την οικογένειά του στη Βενετία.
Ο Φίλιπο Τομάσο Μαρινέτι πέθανε από καρδιακή προσβολή στις 2 Δεκεμβρίου 1944 στο Μπελάτζιο της Ιταλίας, σε ηλικία 79 ετών.
Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΦΟΪΕΡΜΠΑΧ
Ο Γιόχαν Γιοάχιμ Βίνκελμαν, (γερμ. Johann Joachim Winckelmann 4 Οκτωβρίου 1717 - 8 Ιουνίου 1768) ήταν Αυστριακός θεολόγος, βιβλιοθηκάριος (από το 1748 έως το 1754, στην περίφημη βιβλιοθήκη του κόμητα Heinrich von Bünau στο Nothnitz, κοντά στη Δρέσδη) και επιφανής αρχαιογνώστης.
Βιογραφία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Γεννήθηκε το 1717 στην πόλη Στένταλ (Stendal) του Μαγδεβούργου, στη βόρεια Γερμανία (τότε Πρωσία), από πατέρα τσαγκάρη και μάνα υφάντρα. Στην ιστορία της αρχαιολογίας θεωρείται πατέρας της κλασικής αρχαιολογίας ως ανεξάρτητης επιστήμης, δεδομένου ότι με τις απόψεις του για την τεχνοτροπική εξέλιξη της αρχαιοελληνικής τέχνης, την αυτονόμησε από τα δεσμά των φιλολογικών πηγών.
Το 1755 ο Βίνκελμαν κυκλοφόρησε το πρώτο σύγγραμμά του με τον ενδεικτικό τίτλο Σκέψεις για τη μίμηση των ελληνικών έργων στη ζωγραφική και τη γλυπτική (Gedanken über die Nachahmung der griechischen Werke in der Malerei und Bildhauerkunst). Εδώ εξέφρασε για πρώτη φορά τις απόψεις του για την ανωτερότητα της αρχαίας ελληνικής τέχνης και προέτρεψε τους καλλιτέχνες να διδαχθούν από αυτή και να τη μιμηθούν. Η μίμηση, όμως, δεν έπρεπε να είναι μηχανική αλλά δημιουργική, ώστε να αποφέρει ουσιαστικούς καρπούς. Παροιμιώδης έμεινε η φράση του για την «ευγενική απλότητα και το ήρεμο μεγαλείο» («edle Einfalt und stille Größe») των έργων τέχνης της κλασικής αρχαιότητας. Την ίδια άποψη εξέφρασε και στο Δοκίμιο για την ικανότητα αντίληψης του ωραίου στην τέχνη, το 1763. Θεωρείται ότι τα δύο έργα επηρέασαν τις αισθητικές αντιλήψεις του ύστερου Διαφωτισμού και τον κλασικισμού στην Ευρώπη.
Για την ιστορία της Αρχαιολογίας, όμως, μεγαλύτερη αξία έχει η συνθετική μελέτη του για την Ιστορία της τέχνης της Αρχαιότητας (Geschichte der Kunst des Alterthums), ώριμο έργο που εκδόθηκε το 1764 στη Δρέσδη. Εδώ ταξινόμησε την τεχνοτροπική (στυλιστική) εξέλιξη των αρχαίων έργων τέχνης, διακρίνοντας:
- το «αρχαίο» ή «αρχαϊκό» ύφος, που χαρακτηρίζει την τέχνη μέχρι τα χρόνια των Περσικών Πολέμων (7ος-6ος αι. Π.Κ.Ε.-Π.Κ.Χ.-π.Χ.)
- το «υψηλό» ή «μεγαλοπρεπές» ύφος, που εκφράζει την καλλιτεχνική ολοκλήρωση της κλασικής τέχνης του 5ου αι. Π.Κ.Ε. με κορυφαίο της εκπρόσωπο τον Φειδία.
- το «ωραίο» ύφος, του 4ου αι. Π.Κ.Ε. με έμφαση στο έργο του Πραξιτέλη. Ως ιδιαίτερες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των τεχνών στη διάρκεια του 5ου και του 4ου αι. αναφέρονται ρητά το ιδανικό κλίμα καθώς και οι συνθήκες ευημερίας και πολιτικής ελευθερίας.
- το ύφος «της μίμησης» και «της παρακμής» της τέχνης, η οριστική κατάρρευση της οποίας επήλθε με τη ρωμαϊκή κατάκτηση της Ελλάδας.
Η ουσία της προσφοράς του Βίνκελμαν στην κλασική αρχαιολογική επιστήμη βρίσκεται στο ότι εισήγαγε τις έννοιες της τεχνοτροπίας (ύφους) και της καλλιτεχνικής εξέλιξης στη μελέτη των έργων τέχνης. Έτσι, πρόσφερε στην αρχαιολογική έρευνα ένα πολύτιμο εργαλείο για να προχωρήσει στη συνολική θεώρηση των αρχαίων δημιουργιών και κατ' επέκταση του αρχαίου πολιτισμού. Διατυπώνοντας το εξελικτικό σχήμα «γένεση, ανάπτυξη, ακμή και παρακμή» για την τεχνοτροπική ανάλυση και ταξινόμηση της αρχαίας ελληνικής τέχνης, πρόσφερε ένα γενικότερο ταξινομητικό σχήμα για την ιστορία της αρχαίας τέχνης γενικότερα. Οι αισθητικές του αναλύσεις και εκτιμήσεις στηρίχθηκαν σε έργα της μνημειακής γλυπτικής και φυσικά σε αντίγραφα των κλασικών πρωτοτύπων του 4ου αι. Π.Κ.Ε., όπως ο Απόλλων του Belvedere ή πρωτότυπα της ελληνιστικής περιόδου, όπως το σύμπλεγμα του Λαοκόοντα και των γιων του.
Οι αντιλήψεις του θεωρείται ότι επηρέασαν τους σύγχρονους και μεταγενέστερους σπουδαστές της αρχαίας ελληνικής τέχνης κυρίως στη Γερμανία αλλά και στα κείμενα πολλών μεγάλων πνευματικών μορφών του 19ου αιώνα, όπως ο Γκαίτε, ο Σίλλερ και ο Μπάυρον. Ο απόηχος των θεωριών του έφθασε μέχρι την πολιτική επικαιρότητα της εποχής του. Έτσι οι απόψεις του για τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε το δημοκρατικό πολίτευμα των πόλεων-κρατών στην ανάπτυξη, της αρχαίας ελληνικής τέχνης βρήκαν ευνοϊκό έδαφος στην ιδεολογία της Γαλλικής Επανάστασης αρχικά και αργότερα ανάμεσα στους οπαδούς του Ναπολέοντα.
Δολοφονήθηκε σε ένα ξενοδοχείο της Τεργέστης από τον Φραντσέσκο Αρκάντζελι (έναν άνθρωπο του υποκόσμου, τον οποίο είχε «γνωρίσει» στο λιμάνι της πόλης τις πρώτες ημέρες της άφιξής του στην Τεργέστη, με πιθανότατο κίνητρο τη ληστεία) τον Ιούνιο του 1768 και ετάφη στην αυλή του καθεδρικού ναού του Σαν Τζιούστο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου